پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان آسیا نشد| بدشانسی بنا!

  • کد خبر: ۱۰۵۶۹۷
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان آسیا نشد| بدشانسی بنا!
تیم ملی کشتی فرنگی با‌وجود مرغوب‌بودن مدال‌هایش نسبت به ازبکستان، نایب‌قهرمان آسیا شد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ سی‌و‌دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگ‌سالان قهرمانی آسیا در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد و در پایان، تیم ایران با چهار مدال طلای محمدرضا مختاری در وزن ۷۲‌کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷‌کیلوگرم و مهدی بالی در وزن ۹۷‌کیلوگرم، یک مدال نقره مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰‌کیلوگرم، دو مدال برنز ایمان محمدی در وزن ۶۳‌کیلوگرم و عارف حبیب‌اللهی در وزن ۷۷ کیلوگرم و کسب ۱۵۱‌امتیاز به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت. تیم قزاقستان در این مسابقات با دو مدال طلا، شش مدال نقره و یک مدال برنز و ۱۸۰‌امتیاز قهرمان شد و تیم قرقیزستان نیز با کسب سه مدال طلا، دو مدال برنز و کسب ۱۳۳‌امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

بدشانسی فرنگی‌کاران

تیم ملی کشورمان در‌حالی به مقام نایب‌قهرمانی آسیا رسید که از لحاظ کیفیت مدال، نسبت به تیم قهرمان وضعیت بهتری داشت؛ اما باتوجه به دستورالعمل مسابقات و محاسبه امتیازها، به عنوان نایب‌قهرمانی این دوره از بازی‌ها رسید. شاگردان محمد بنا از لحاظ مدال طلا بهترین عملکرد را درمیان چهار کشور اول این مسابقات داشتند و موفق شدند چهار مرتبه سرود ملی کشورمان را در مغولستان به صدا دربیاورند؛ اما شش مدال نقره قزاقستان باعث شد تا امتیازات این تیم بیشتر از کشورمان شود و ملی‌پوشان ایران روی سکوی دوم این رقابت‌ها قرار بگیرند.

عملکرد درخشان شاگردان بنا

در وزن ۵۵‌کیلوگرم علی نوربخش در دور اول با نتیجه ۱۰‌بر‌۵ مغلوب آروجان حالاکورکی، دارنده مدال برنز آسیا از هند شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، نوربخش از دور رقابت‌ها کنار رفت. در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد در مسابقه فینال در‌حالی‌که با نتیجه ۴‌بر ۰ از ژولومان شارشنبکوف، دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان، عقب بود، به‌دلیل مصدومیت از ناحیه دنده، با نظر پزشکان به کشتی ادامه نداد و صاحب مدال نقره شد. در وزن ۶۳‌کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه ۱۲‌بر‌۴ بالجینیام دامجین از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل کنسوکه شیمیزو، دارنده مدال برنز جهان از ژاپن، با نتیجه ۲‌بر ۰ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله مقابل میرامبک آیناگولوف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان، با نتیجه ۱۴‌بر‌۳ مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت و با توجه به حضور نیافتن احمد النکدالی از سوریه، به مدال برنز این وزن دست یافت.

در وزن ۶۷‌کیلوگرم شاهین بداغی در مسابقه رده‌بندی مقابل کاتسوکی اندو، دارنده مدال طلای کمتر از ۲۳‌سال جهان از ژاپن با نتیجه ۷‌بر ۱ شکست خورد و پنجم شد. در وزن ۷۲‌کیلوگرم محمدرضا مختاری در مسابقه فینال با نتیجه ۴‌بر‌۱ آبیلخان آمزی‌اف از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. در وزن ۷۷‌کیلوگرم عارف حبیب‌اللهی با توجه به حاضر‌نشدن کیم‌هیون‌وو، قهرمان المپیک و جهان از کره‌جنوبی در دیدار رده‌بندی، صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۲‌کیلوگرم رسول گرمسیری در دیدار پایانی با نتیجه ۴‌بر‌۳ از سد دیاز کالن از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت. در وزن ۸۷‌کیلوگرم ناصر علیزاده در مساقه فینال با نتیجه ۳‌بر‌۱ از سد جالگاسبای بردیمراتوف، دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان، گذشت و به مدال طلا دست یافت. در وزن ۹۷‌کیلوگرم مهدی بالی در مسابقه پایانی با نتیجه ۵‌بر ۱ از سد رستم آساکولوف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان، گذشت و به مدال طلا دست یافت. در وزن ۱۳۰‌کیلوگرم نیز امیر قاسمی در دور دوم مقابل مومینجان عبدا... اف، دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی از ازبکستان، با نتیجه ۹‌بر ۸ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->